.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد یک هیات ورزشی از تربیت بدنی مازندران

رئيس هيئت كوهنوردي مازندران گفت: ممانعت اداره كل از اعزام تيم بانوان به ارتفاعات گرجستان توجيه فني نداشت.

معين شجاعي در حاشيه بازديد از هيئت كوهنوردي نكا در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خيلي از هزينه‌ها را انجام داده بوديم و 3 ميليون تومان هم پرداخت كرده بوديم تا تيم را به موقع اعزام كنيم اما با مخالفت اداره كل تربيت بدني مازندران، تمام تلاش‌هاي چند ماهه ما براي آمادگي در صعود به ارتفاعات برون مرزي توسط بانوان مازني از بين رفت.

وي افزود: براي اين صعود، هفت ماه كار كرديم و مدت‌ها بچه‌ها در اردو بودند و ما براي آمادگي بيشتر در آنان، براي صعود بالاي 8 هزار متر با آنها كار كرديم در حاليكه صعود به قلل كازبك گرجستان بالاي 5 هزار متر بود.

شجاعي با اظهار گلايه مندي از عدم اعزام تيم به گرجستان خاطرنشان كرد: زماني ما از عدم اعزام به گرجستان اطلاع يافتيم كه تمام هزينه‌ها واريز شده بود و 24 ساعت قبل از حركت بانوان ما به كازبك گرجستان بوده است.

وي بيان داشت: ما 3 ميليون تومان براي اين صعود، به حساب گرجستان پول واريز كرده‌ايم در حاليكه تمام اعتبار اختصاص يافته ما در طول سال نيز به اين مبلغ نمي‌رسد.

رئيس هيئت كوهنوردي مازندران همچنين با اشاره به هزينه‌هاي انفرادي در گروه اعزامي نيز يادآور شد: بعضي از نفرات تيم 2 تا 3 ميليون تومان وسيله سفر خريده بودند كه با عدم اعزام، تاثيرات بدي بر روي تيم گذاشته است و اين اتفاق باعث شد تا شيرازه كوهنوردي بانوان استان از هم بپاشد و دلسردي در آنان ايجاد شود.

شجاعي اضافه كرد: ما رايزني‌هاي خود را براي اعزام برون مرزي بانوان ادامه خواهيم داد و در 6 ماهه اول سال 90، اين تيم را به قلل برون مرزي اعزام مي‌كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آذر 1389
چگونه است پول برای اعزام مدیر کل معاونین و کلیه نورچشمی ها از حساب بیت المال وجود دارد ولی پول برای کار ورزشی وجود ندارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.